Red Rodgers  

Вернуться   Red Rodgers > Запасная полоса > S.C.S. Dangerous Waters

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 01-06-2011, 11:44   #1661
Panzermensch
Corporal
 
Регистрация: Oct 2010
Адрес: Bremen, Germany
Сообщений: 68
Great!
I am very excited aboot the next session with latest DWX!
Panzermensch вне форума   Ответить с цитированием
Старый 01-06-2011, 12:02   #1662
sertore
Sergeant
 
Регистрация: Sep 2009
Адрес: Italy
Сообщений: 176
Thanks CrazyIvan and RA team!
sertore вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02-06-2011, 11:07   #1663
sertore
Sergeant
 
Регистрация: Sep 2009
Адрес: Italy
Сообщений: 176
I do not remember if already noticed, but on Lada and Alfa is not possible deselect all MINE in store screen: one MINE remain always selected, and it is not possible set its number to 0.

Последний раз редактировалось sertore; 02-06-2011 в 23:06.
sertore вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03-06-2011, 02:22   #1664
sertore
Sergeant
 
Регистрация: Sep 2009
Адрес: Italy
Сообщений: 176
Another multiplayer test with all surface civilian units present, MH-60, Lada, Akula I Imp., Akula II, 688 FLT III, 212A.
Played with RA1.32 Bug Fix 31.5, 10 players, 1 multistation, 8 single unit. Host INTEL core 2 duo E7600, 4Gb RAM, MB ASUS, graphic INTEL X4500 and stable broadband inet.
Great and stable game, no problem on host: more than 2:30 hours of play, just one CTD on 212A single player, all others worked fine (multistation on 688 too).
Thanks.
sertore вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09-06-2011, 20:05   #1665
Drakken
Leading Aircraftsman
 
Аватар для Drakken
 
Регистрация: Mar 2010
Адрес: Italy
Сообщений: 28
Exclamation

Hi Crazy.... you can check thi BUG:

If you go in the sonar station on the "RED OCTOBER" unit, the game go into CTD.

Bye...
Drakken вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09-06-2011, 22:26   #1666
dasOoops
DW & Il2 player
 
Регистрация: Dec 2008
Сообщений: 141
More info to "Typhoon Red October"Sonar CTD: CTD in sonar_bb.dll. In previous version dll (from 1.31b) no CTD.
dasOoops вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10-06-2011, 15:30   #1667
U-Boot-Kapitän
Aircraftsman
 
Регистрация: May 2011
Адрес: Germany
Сообщений: 3
Noticed something:
The AS-17 Krypton missiles can't seem to find their targets (only the normal ones, the radar-guided work perfect). The never lock onto targets and detonate.
Also Anti-Ship cruise missile descend too low. They hit the wanter and either jump up and descend to normal curise altitude again or the fall into the water and are destroyed.
U-Boot-Kapitän вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10-06-2011, 22:39   #1668
falconsix
Leading Aircraftsman
 
Регистрация: Jun 2009
Адрес: Germany
Сообщений: 20
I confirm the CTD on sonar display at Red October.

But anyway, great mod!
falconsix вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14-06-2011, 00:29   #1669
CrazyIvan
Bugcatcher
 
Аватар для CrazyIvan
 
Регистрация: Nov 2008
Адрес: Russia Kursk City
Сообщений: 1,019
Цитата:
Сообщение от falconsix Посмотреть сообщение
I confirm the CTD on sonar display at Red October.

But anyway, great mod!
Use this DLL (Copy unrar DLL into Interfaces\SSBNRO Folder ):
Вложения
Тип файла: rar SonarBB_RO.rar (47.6 Кб, 851 просмотров)
CrazyIvan вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14-06-2011, 00:38   #1670
CrazyIvan
Bugcatcher
 
Аватар для CrazyIvan
 
Регистрация: Nov 2008
Адрес: Russia Kursk City
Сообщений: 1,019
Цитата:
Сообщение от U-Boot-Kapitän Посмотреть сообщение
Noticed something:
The AS-17 Krypton missiles can't seem to find their targets (only the normal ones, the radar-guided work perfect). The never lock onto targets and detonate.
Also Anti-Ship cruise missile descend too low. They hit the wanter and either jump up and descend to normal curise altitude again or the fall into the water and are destroyed.
The antiradar missile work steadily against FCRadars.

As the period of work of navigating radars or search radars large (radiation period impulse) - 15 20 30 seconds, then the missile goes on coordinates, which were at the moment of last radiation. But as the target was displaced from these coordinates, the detonation can not happen. The true behaviour of a missile is those
CrazyIvan вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14-06-2011, 09:45   #1671
sertore
Sergeant
 
Регистрация: Sep 2009
Адрес: Italy
Сообщений: 176
Цитата:
Сообщение от CrazyIvan Посмотреть сообщение
Use this DLL (Copy unrar DLL into Interfaces\SSBNRO Folder ):
Fix downloaded and installed: works fine! Thanks CrazyIvan and RA team.
sertore вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14-06-2011, 21:50   #1672
falconsix
Leading Aircraftsman
 
Регистрация: Jun 2009
Адрес: Germany
Сообщений: 20
Thanks, Ivan! It works!
falconsix вне форума   Ответить с цитированием
Старый 15-06-2011, 13:27   #1673
Panzermensch
Corporal
 
Регистрация: Oct 2010
Адрес: Bremen, Germany
Сообщений: 68
Multistation bug with Sonar/Controlroom still exists!
Pleeeeeease fix this or we will never be able to play this mod anymore


Quote: "Multiplayer Bug: Game crashs in Multistation Game when Sonaroperator has not control over Ship Control Station. Probably because the new TA-Length display. "


AppName: dangerouswaters.exe AppVer: 0.1.0.4 ModName: sonarbb.dll
ModVer: 0.1.0.2 Offset: 00013e60

Последний раз редактировалось Panzermensch; 15-06-2011 в 13:57.
Panzermensch вне форума   Ответить с цитированием
Старый 15-06-2011, 23:22   #1674
CrazyIvan
Bugcatcher
 
Аватар для CrazyIvan
 
Регистрация: Nov 2008
Адрес: Russia Kursk City
Сообщений: 1,019
Цитата:
Сообщение от Panzermensch Посмотреть сообщение
Multistation bug with Sonar/Controlroom still exists!
Pleeeeeease fix this or we will never be able to play this mod anymore


Quote: "Multiplayer Bug: Game crashs in Multistation Game when Sonaroperator has not control over Ship Control Station. Probably because the new TA-Length display. "


AppName: dangerouswaters.exe AppVer: 0.1.0.4 ModName: sonarbb.dll
ModVer: 0.1.0.2 Offset: 00013e60

Whose? What Sub?
CrazyIvan вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16-06-2011, 00:34   #1675
MR.Wood
Senior Aircraftsman
 
Аватар для MR.Wood
 
Регистрация: Dec 2008
Адрес: Columbus,Ohio
Сообщений: 34
hey guys for some reason I have no audio in game on any of the subs sonar room or evan pings i can hear other ships ping me but thats all none of the wav files are working either any ideas ?


Was wrong had driver issue re downloading dwx thanks for your hard work guys you all rock ps working on delta 4 missions just lacking russian sound files for it

Последний раз редактировалось MR.Wood; 16-06-2011 в 01:21. Причина: my faul up
MR.Wood вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16-06-2011, 09:14   #1676
sertore
Sergeant
 
Регистрация: Sep 2009
Адрес: Italy
Сообщений: 176
Цитата:
Сообщение от CrazyIvan Посмотреть сообщение
Whose? What Sub?
Probably connected to an issue already noticed HERE by Panzermensch and never resolved.
sertore вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16-06-2011, 09:40   #1677
MR.Wood
Senior Aircraftsman
 
Аватар для MR.Wood
 
Регистрация: Dec 2008
Адрес: Columbus,Ohio
Сообщений: 34
Have a new mission up for ra mod file is up un subsim.com hope you all like it
MR.Wood вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18-06-2011, 09:06   #1678
AKQuinn
Aircraftsman
 
Регистрация: Feb 2011
Сообщений: 4
Ghost SSK

Just wanted to say, Great Job! on the new DWX/RA 1.32. I like the inclusion of the new hypothetical submarine Ghost SSK. I just had a few questions about it; was it a concept of the design team or did it already exist. What is some of the specs of the design, number of decks, etc.
AKQuinn вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18-06-2011, 18:45   #1679
CrazyIvan
Bugcatcher
 
Аватар для CrazyIvan
 
Регистрация: Nov 2008
Адрес: Russia Kursk City
Сообщений: 1,019
Цитата:
Сообщение от AKQuinn Посмотреть сообщение
Just wanted to say, Great Job! on the new DWX/RA 1.32. I like the inclusion of the new hypothetical submarine Ghost SSK. I just had a few questions about it; was it a concept of the design team or did it already exist. What is some of the specs of the design, number of decks, etc.
Only as an entertainment.

As -Red October- Sub
CrazyIvan вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18-06-2011, 23:47   #1680
AKQuinn
Aircraftsman
 
Регистрация: Feb 2011
Сообщений: 4
SSBN Missile Launch

I have been playing RA/DWX since 1.30, and well it is an excellent mod, I have never been able to launch nukes successfully. When ever I lock onto a land based target my missiles fly off the map and when I try to waypoint the missiles they just fly in a circle. Thanks for any help with this.

Последний раз редактировалось AKQuinn; 19-06-2011 в 00:10.
AKQuinn вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Здесь присутствуют: 14 (пользователей: 0 , гостей: 14)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +4, время: 02:46.


Red Rodgers official site. Powered by TraFFa. ©2000 - 2024, Red Rodgers
vBulletin Version 3.8.12 by vBS. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot