PDA

Просмотр полной версии : Вселенная BattleTech: MechWarrior (все игры)


RR_Joy
09-02-2010, 19:43
MechWarrior: Living Legends

Коротко.
Глобальный мод для Crysis (v.1.21), созданный любителями вселенной BattleTech.
Выделенные сервера, 32 игрока. Бета (v.1.01).

http://gallery.mechlivinglegends.net/var/resizes/Vehicles/Clan/mechs/heavy/madcat/Madcat.jpg?m=1292502223

Ссылки:
1) BattleTechWiki (http://www.sarna.net/wiki/Main_Page)
2) Crysis (http://www.ea.com/games/crysis)
3) MWLL (http://www.mechlivinglegends.net/)
4) YouTube (http://www.youtube.com/user/MechLivingLegends)

Резюме: нравится :)

RR_Feela
09-02-2010, 23:03
джжжи джжжжи джжжиии....
Сара Конор?

RR_Joy
09-02-2010, 23:10
пиу пиу пиу
Хан Соло?

Иди в еву, пос заправь.

Pray
12-02-2010, 17:50
надо будет посмотреть что за мод такой

RR_Troy
12-02-2010, 21:59
хшшш хшшш хшшш
Дарт Вейдер? :D

Смущает то, что бета. Что-то я устал последнее время от бета тестов :)

RR_Joy
13-02-2010, 01:47
Интересный подход. Бета бесплатна, что смущает? Если есть лицензия Кризиса, качай, ставь мод и вперед. Баги есть, но не критичные + команда работает. Рассчитано на фанатов серии, другим можно не смотреть.
Играю с удовольствием.

SHMEL
13-02-2010, 15:22
За элементалов тож бегать можно?

RR_Joy
13-02-2010, 21:38
Читаем FAQ (http://www.mechlivinglegends.net/faq/).
В моде 2 фракции - Clan и Inner Sphere.

RR_Musja
14-02-2010, 12:03
Интересно, а MW5 всеж-таки будет ? :D

RR_Joy
14-02-2010, 17:43
Будет.

RR_Joy
26-02-2010, 02:38
Subj (http://www.mechlivinglegends.net/2010-02/mechwarrior-living-legends-open-beta-0-2-0-released/)

Changelog

Version 0.2.0
-------------
Balance
- Can now use cbill transfer manager while inside a vehicle
- Reduced NARC lock on range from 1000m to 800m.
- Owens now has C3 on all variants.
- Owens now have MASC on B and C variants.
- Warhammer speed has been increased slightly.
- Increased refire rate on SRMs.
- Increased refire rate on StreakSRMs.
- Increased LBX5/10 damage.
- Increased price of most ammo types.
- Decreased MASC speed increase from 50% to 40%.
- Tweaked control performance of all aerospace.
- Greatly increased AC/RAC damage against BA and aerospace.
- Slightly increased spread on RAC2/5s.
- Increased RAC overheat time.
- Rebalanced Rank salaries including starting salary.
- Rebalanced accleration factors on mechs.
- Increased height threshold for applying fall animations on mechs.
- Firebomb and TBolt reload times greatly increased.
- Decreased gauss damage agaisnt aerospace, to prevent guarenteed one shot kills.
- Increased damage and heat of Clan ERPPC.
- Increased speed on both Sulla and Shiva.
- Updated Warhammer configurations.
- Updated Puma configuration.
- Updated Hawkmoth configurations.
- Updated Shiva C configuration.

Bug Fixes
- Stumps on destructible trees are now destructible.
- BA flamer now functions correctly.
- LRM/Streak offsets are now applied when unlocked or guided by tag/narc.
- Reticule targeting now reliable.
- Calliope turrets now properly fire all visual effects on remote clients.
- Fixed multiple ammo reload bugs.
- Laser orientation on remote clients fixed. Vehicle TAG laser now works as intended.
- Tracers orientation on remote clients fixed.
- Missle trails now align to physics direction correctly.
- Fixed ghost MASC sounds on cougar.
- LRMs now adjust descend distance based on height to target.
- Ejector seat is now one shot for both original owner and thieves.
- Mechs do not instantly stop on ejection anymore.
- Joystick x-axis now properly supported.
- Joystick sliders now properly supported.
- Joystick POV switches now properly supported.
- Joystick throttle on mechs now behaves sanely.
- New joystick commands for each axis 'raw' and 'invraw' to send joystick commands without sensitivity.
- When using a joystick, game writes Joystick.cfg file to active profile.
- New min and max variables per joystick axis that allow users to map custom ranges into -1.0 to 1.0 range.
- Fixed corruption of vehicle hud when hitting ESC to go to the main menu.

New Features
- Cheat protection system added.
- Current release uses new installer.
- Prices on all vehicles are now calculated based on chasis, equipment, weapons, and armor.
- C3 computers will now chain together to give even more range.
- Main menu now displays mod version.
- Directional indicator on hud for nearest tag/narc.
- Terrain intelligent bomb sight.
- LongTom projection system.
- Improvements to aerospace controls to allow both percision and speed.
- Rank/Score/Income now scales with how many players are on the server.
- Manpack PPC now has some serious kick to it.
- Lock on cone reduced.
- Lock on timer added which allows you to break line of sight for a short period of time.
- Friendly NARCs and TAGs now show up on the radar/map.
- Added command invertMousePitch to invert pitch on aerospace in game.
- Added analog control of leg turning for relevant devices.
- Added more formal support for gamepads like the xbox360 controller.
- Default actionmap includes mapped functionos for gamepads.
- VTOL booster now angled to move player forward in most situations.

New Content
- Added Osiris to Inner Sphere mechs.
- Added Novacat to Clan mechs.
- Added Thanatos to Inner Sphere mechs.
- Added APC.
- Added Longtom to Innersphere tanks.
- Added MRM20, MRM30, MRM40 missile launchers.
- Added laser based anti-missle system.
- Added Frostbite map.
- Updated Extremity.
- Updated Clearcut.
- Updated Inferno.
- Updated Sandblasted.
- New RAC5 sound.
- New RAC2 sound.
- New sounds for Sulla.
- New nuke particle effect.

Optimizations
- Performance optimizations on desturctible trees.
- Optimized server performance on laser guided missiles.
- Optimized server performance on explosions.
- Optimized server performance on vehicle flamers.
- Optimized RAC sound channel usage.
- Optimized LBL sound channel usage.
- Various map optimizations.

Known Issues:
- Inferno currently has a misplaced killzone at 500 m height which kills VTOL pilots.

Version 0.1.0
-------------
Balance
- Damage drop off added to Heavy Gauss after 300m.
- Increased damage of all Gauss (except Heavy Gauss).
- Increased Gauss and Clan Gauss ammo per ton from 8 to 12.
- Increased LRM ammo per ton from 120 to 240.
- Decreased SRM ammo per ton from 240 to 120. Increased radius of splash damage.
- Decreased NARC ammo per ton from 6 to 4.
- NARCs no longer emit a signal if they attach to the ground.
- Decreased Medium and Large Pulse Lasers damage.
- Increased damage of all Beam Lasers. Lowered heat of ERLBL.
- Decreased Clan ERPPC heat and increased PPC heat. Increased heat transferred to targets for all PPCs.
- Decreased heat transferred to targets by Flamers.
- Increased RAC2 and RAC5 Damage.
- Increased accuracy of AC2 and AC5. Increased damage to light armor (Battle Armor, hovercraft, VTOL, aerospace). Decreased damage to heavy armor.
- Decreased turn rate of Arrow IV.
- Decreased Battle Armor health regen when moving (from 40 seconds for full health to 60 seconds).
- Decreased Battle Armor health from 150 health to 125 health.
- Inferno charges now add heat to vehicles they detonate on.
- A mech's back torso can now be repaired once destroyed.
- Improved Harasser drivability.
- Changed Harasser C weapon loadout.
- Slightly decreased Partisan armor.
- Decreased Huitzilopochtli heat efficiency and increased price.
- Increased price of Sulla B.
- Increased price of Shiva C.
- Increased MASC speed boost amount.
- Increased mech turn rate.
- Increased Owens and Uller top speed.
- Increased price of Hollander II. Changed weapon loadouts of Hollander II B and C.
- Changed weapon loadout of the Vulture B.
- Changed weapon loadouts and improved heat efficiency of MadCat A, B, and C.
- Changed weapon loadouts of Mauler A and C. Improved heat efficiency of Mauler A, B, and C.
- Changed weapon loadout of MadCat MKII B.
- Changed weapon loadouts of Atlas A, B, and C
- Increased point requirements for every rank.
- Increased CBill rewards for damage.
- Increased rewards for killing Battle Armor.

Bug Fixes
- Fixed several crashes.
- Fixed bug where NARC and TAG gave extremely large rewards.
- Fixed bug where your rank and cbills were not saved after reconnecting.
- Fixed bug that allowed tanks to greatly increase their speed.
- Fixed being able to fire some weapons while shutdown.
- Fixed LBX being able to reload a shot higher than max.
- Fixed bug where shooting pulse lasers into the sky would cause much higher heat than normal.
- Fixed bug where pulse lasers could shoot multiple bursts at a time.
- Missiles no longer explode on contact with water.
- Mechs no longer play their fall animation for short falls.
- Fixed turrets firing randomly after firing once.
- Aerospace can now buy SRM ammo.
- Mechs no longer shutdown after the pilots ejects.
- Brake now works on vehicles with ramping throttle.
- Fixed some of the arm parts on the Shadowcat not falling off.
- Fixed bug where a mech's shutdown sound would loop.
- Fixed PPC third person effect.
- Fixed player name display in the target box.
- Fixed TAG graphic display at certain distances.
- Ammo display now hides empty ammo types.
- Fixed ammo count displays in buy menu.
- Removed some of the console debug messages.

New Features
- Aerospace equipped with fire bombs now have a bomb sight to assist in aiming.
- Added Aerospace altimeter.
- Added new C3 equipment, which allows a mech to upload their radar data to friendlies within a certain radius. Available on the Raven and Cougar.
- New radar icons for turrets and Battle Armor.
- Friendlies and detected radar entities are displayed on the overview minimap.
- Added a random chance for parts to blow off when a mech or vehicle explodes.
- Kills, deaths, and score are now tracked if you disconnect and reconnect during the same game.

Optimizations
- Reduced server network and cpu usage, especially during large fights.
- Heavily optimized usage of sound channels.

Thor
25-06-2012, 07:16
Кому интересна тема БТ - проект уже на стадии запуска (старт 7.08.12)
Сейчас можно купить по пред заказу пакеты (прем/прем.машины/и прочие плюшки)
http://mwomercs.com/founders
http://static.mwomercs.com/img/founders/email/foundersEmail.jpg

Кто-то обязательно проведет параллель с ВОТ, но это будет не совсем корректно: да, коммерческая система аналогична танкам, но доминирование на поле боя не такое прямолинейное: чем тяжелее, тем лучше. Тут более широкий спектр применения машин, при этом есть еще мехлаб, в котором игрок настраивает машину под свои нужды (в разумных пределах: например нельзя воткнуть энерго оружие в слоты ракет и наоборот; и это упрощенный пример)

В общем я уже купил легендарный пак :)
Прощайте танки, мехи ждут!

Каламбур для Джоя:
Эй, Пак, покупай пак ;)

RR_fanya
25-06-2012, 08:48
что то сервак лежит, ни как не пасматреть), возможно поддержу, надо глянуть в действии что такэ)

RR_ZOD
25-06-2012, 09:21
Дорого что-то... подожду отзывов, патчей. :)

Thor
25-06-2012, 10:56
В догонку:

Razer анонсировал концепт контроллера для MechWarrior Online:
Razer Artemis
http://fucken.pro/img/news/razer-artemis.jpg

Подробная информация на сайте Razer (http://www.razerzone.com/artemis)

RR_Joy
25-06-2012, 11:04
В общем я уже купил леген-подожди-подожди-дарный пак :)

:trollface:
http://cs10392.vkontakte.ru/u23838957/-14/x_20ca0d36.jpg

Каламбур для Джоя:
Эй, Пак, покупай пак ;)
Жадный Пак такой жадный %)

RR_Joy
25-06-2012, 11:22
По поводу покупки - хз пока. 120 баксов круто ИМХО.
Получал такое письмо уже:
от: MechWarrior Online newsletter@mwomercs.com
кому: мне
дата: 19 июня 2012 г., 21:05
тема: MechWarrior Online Founders

Но еще не победил свою жабу)

RR_Joy
25-06-2012, 11:40
В догонку:

Razer анонсировал концепт контроллера для MechWarrior Online:
Razer Artemis


Ответ дистриба Rzr: Это концепт – прототип, он только-только запущен в разработку.

Может поменяться и форм-фактор и начинка и характеристики.

Появится не раньше 2013 года.

RR_ZOD
25-06-2012, 11:40
Продавайте акки в танках, покупайте акки в MWO. :)

RR_Joy
25-06-2012, 11:41
Продавайте акки в танках, покупайте акки в MWO. :)

Продам 3 акка в EVE-online %)

RR_Spiro
25-06-2012, 12:07
Напомнило: http://www.perpetuum-online.com/ :)

Thor
25-06-2012, 21:15
Напомнило: http://www.perpetuum-online.com/ :)
Совершенно разные вещи.
Перпетум по механике ближе к ЕВЕ, из общего - только роботы.
Но ни одни новоявленные игры "про роботов" не имеют под собой той атмосферы и истории как БатлТех

Thor
27-06-2012, 05:32
Роман "РГрит" накопал ингейм-видео
1 (http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=1589&pk=66553)
2 (http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=1589&pk=65992)
3 (http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=1589&pk=66559)

RR_Spiro
27-06-2012, 10:50
Меняем мехи на танки и получаем ворлд оф танкс :)

RR_Joy
27-06-2012, 11:37
Your Beta status PENDING... суки

Thor
27-06-2012, 18:22
Меняем мехи на танки и получаем ворлд оф танкс :)

Спиро, если ты не видишь разницы между МВО и ВОТ, тогда ой.
Так же можно сказать, что берем КОД, меняем солдатиков на танки и получаем ворлдофтанкс. Берем тетрис, меняем кубики на танки и получаем ворлдофтанкс. Берем ИЛ2, меняем самолетики на танки и получаем ворлдофтанкс.

SHMEL
27-06-2012, 19:17
Медвед , ну истины ради Спиро не так уж неправ , а ты с кодом , тетрисом и илом малеха загнул :)
За темой пока слежу, вселенная нравицо но башлять пока не готов. И еще - мне кажется тут то как раз вид от третьего лица был бы к месту.

Thor
27-06-2012, 20:36
вид от третьего лица был бы к месту

В играх серии мехварриор всегда можно было переключать вид от 3-го/ кокпит. Думаю и тут это будет. Но вид от 3-го для боя никогда не подходил.

RR_Joy
27-06-2012, 20:44
Казуальный Шмель :)

Thor
27-06-2012, 20:48
Медвед , ну истины ради Спиро не так уж неправ , а ты с кодом , тетрисом и илом малеха загнул :)

А в чем прав?
В том что и там и там есть прем, внутриигровые валюты, прокачка и прочие атрибуты F2P? Так танки не открыли тут Америки и аналогичные F2P были и до этого. Если схожесть в этом, то по аналогии можно сказать что все игры продающиеся в рознице - одинаковые, потому как все стоят на полках, стоят денег и все в коробочках.
Или в том что вид от первого лица, скоротечные бои и мультиплеер? Тогда пример с КОДом и ИЛом вполне оправдан: и там и там есть мультиплеер, догфайты и прочее.
Назовите мне особенности ВОТа и МВО, присущие только этим двум играм.

Просто пока я вижу в треде очень много постов из разряда "не читал, но осуждаю" (читай как "не играл, но выскажу мнение")

SHMEL
27-06-2012, 23:14
ну да, прокачка, реал, прем и т.д. Он же не писал кто первый открыл а кто последыш, правда? А вот ил2, тетрис и код сюда никоим боком не придвинешь, хотя ты попытался :) О чем собстно я и написал. Да пох собстно, я так и не понял чо ты так задергался :)
А вид, ну мне чот подумалось что лучше бы был вид от 3 лица и масштаб меха поменьше ( ну побольше чем в мичкомандере ), хотя в сериях мичварриор предпочитал от перового ессно. Наверна танки и ева меня оказуалели , да :)
И Медвед, осуждающих , как и поигравших в бету, я тут особе не вижу ( мне так вообще тема интересна очень), но мнение выказывать можно? спасибо.

Thor
27-06-2012, 23:34
Шмель-Шелдон, про ил2-тетрис-код - это сарказм :)

http://image.spreadshirt.com/image-server/image/composition/17818369/view/1/producttypecolor/259/type/png/width/280/height/280/the-big-bang-theory-was-that-sarcasm_design.png
http://img.playground.ru/images/3/2/sheldon-immune-sarcasm-t-shirt-hr.jpg

SHMEL
28-06-2012, 00:00
бугагашечки :)

RR_Spiro
28-06-2012, 01:01
Ну конечно это не вот, тут же есть счётчик перегрева и зелёные лазоры. Это в корне меняет дело я щитаю :)

RR_Don
07-07-2012, 23:56
Купил прем двухмесячный ).

RR_Joy
09-07-2012, 17:43
Пак купил леген-подожди-подожди-дарный пак.

RR_Troy
21-07-2012, 21:19
Посмотрел, чего стоит прем... Бррр Что-то я в последнее время устал заниматься бета-тестом за свои же деньги :) Блин, дежавю - где-то я уже это писал 100%... %)

А можно без према играть? И если да, то в чём плюсы премиума?

Thor
22-07-2012, 00:06
А можно без према играть? И если да, то в чём плюсы премиума?

f2p по аналогии с танками. Сейчас према нет. Есть предложение купить спец.пакет, который даст 4 прем меха приносящих на 50% больше опыта и кредитов когда будет релиз, эн-ное количество премиально времени (опять таки когда будет релиз) и гарантированный доступ к бете до релиза (ибо доступ сейчас ограничен). Но никого за яйки не тянут покапать эти пакеты, можно просто зарегиться и с выходом релиза играть бесплатно.

RR_Spiro
23-07-2012, 07:52
Посмотрел, чего стоит прем... Бррр Что-то я в последнее время устал заниматься бета-тестом за свои же деньги :) Блин, дежавю - где-то я уже это писал 100%... %)

А можно без према играть? И если да, то в чём плюсы премиума?


Прем или зассал !!11 %)

Thor
25-07-2012, 04:10
Человек подошел с явным фанатизмом к своему игровому месту :)

http://i45.photobucket.com/albums/f90/Swiftblade13/DSC02152.jpg

RR_DAE
25-07-2012, 10:59
Игровое место ахрененное, джостик - дерьмо ;-)

RR_Kraft
25-07-2012, 11:22
Та его Лохитех спонсирует, похоже ))

RR_DAE
25-07-2012, 17:35
Мейби.. клавки точно лохитеховские... а вот мыша я не признал...

RR_Joy
08-08-2012, 16:50
Для MechWarrior Online создан свой раздел (http://www.redrodgers.com/forums/forumdisplay.php?f=273) - велкам :)

RR_Joy
10-09-2012, 11:41
Для тех кто еще не купил Crysis Wars для MWLL спец предложение от Steam - http://store.steampowered.com/app/17330/ - 74 рубля
Осталось 9 часов до конца акции.